Ιστολόγιο

Η τεχνολογία αλλάζει συνεχώς και ο κόσμος των ιστοσελίδων δεν αποτελεί εξαίρεση. Καθημερινά, δημιουργούνται και ενημερώνονται χιλιάδες ιστοσελίδες σε διάφορους τομείς, ενώ η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός τους συνεχώς εξελίσσονται.

Τοποθέτηση μάρκας - Μια προσέγγιση βασισμένη στην αξία TWO DOTS

Τοποθέτηση μάρκας: Μια προσέγγιση βασισμένη στην αξία

Διαβάστε για τη δύναμη του Brand Positioning και μάθετε πώς να τοποθετήσετε αποτελεσματικά την επιχείρησή σας στην ανταγωνιστική αγορά. Από την σαφή αναγνώριση των αξιών σας μέχρι την αναγνώριση των μοναδικών πλεονεκτημάτων σας.

ΠερισσότεραΤοποθέτηση μάρκας: Μια προσέγγιση βασισμένη στην αξία
Κατανόηση του ανταγωνιστικού Benchmarking TWO DOTS

Κατανόηση του ανταγωνιστικού Benchmarking

Βελτιστοποιήστε την επιχειρηματική σας στρατηγική με τη δύναμη του Benchmarking. Διαβάστε πώς η συστηματική σύγκριση επιδόσεων με τους ανταγωνιστές μπορεί να γίνει το κλειδί για την ανάπτυξη και την επιτυχία της επιχείρησής σας. Από τη συλλογή δεδομένων έως την ανάλυση ανταγωνισμού, ανακαλύψτε πρακτικές βέλτιστης στρατηγικής που οδηγούν σε ρεαλιστικούς στόχους και μεγαλύτερη ανταγωνιστικότητα στην αγορά.

ΠερισσότεραΚατανόηση του ανταγωνιστικού Benchmarking
Η τεμπέλικη προσέγγιση στο SEO δεν επαρκεί πλέον TWO DOTS

Η τεμπέλικη προσέγγιση στο SEO δεν επαρκεί πλέον

Στην εποχή του ολοένα και πιο ανταγωνιστικού ψηφιακού μάρκετινγκ, η ανάγκη για ουσιαστική αναβάθμιση της SEO στρατηγικής σας είναι αναπόφευκτη. Η απλή παρουσία δεν είναι πλέον αρκετή για να ξεχωρίσετε στις αναζητήσεις Google. Για να επιτύχετε, πρέπει να συνδυάσετε on-page και off-page SEO, ποιοτικό περιεχόμενο και εργαλεία βελτιστοποίησης.

ΠερισσότεραΗ τεμπέλικη προσέγγιση στο SEO δεν επαρκεί πλέον
Οδηγός στρατηγικής πλειοδοσίας λέξεων-κλειδιών για βελτιστοποίηση καμπανιών διαφήμισης TWO DOTS

Οδηγός στρατηγικής keyword bidding για βελτιστοποίηση καμπανιών διαφήμισης

Μάθετε πώς το Keyword Bidding μπορεί να αποτελέσει το κλειδί για την επιτυχία των διαφημιστικών σας καμπανιών! Διαβάστε για τις καλύτερες στρατηγικές πλειοδοσίας και δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε το ROI σας επιλέγοντας σωστά τις λέξεις-κλειδιά.

ΠερισσότεραΟδηγός στρατηγικής keyword bidding για βελτιστοποίηση καμπανιών διαφήμισης
Πλήρης οδηγός για διαφημίσεις εμφάνισης TWO DOTS

Πλήρης οδηγός για διαφημίσεις εμφάνισης

Οι επιχειρήσεις σήμερα αναζητούν καινοτόμους τρόπους για να ενισχύσουν την παρουσία τους online. Τα Display Ads έχουν αναδειχθεί σε μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους στοχευμένης διαφήμισης, προσφέροντας δυνατότητες ενίσχυσης του brand awareness και υψηλότερης απόδοσης. Με τη σωστή στρατηγική, μπορείτε να προσελκύσετε το κατάλληλο κοινό, να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών και να απογειώσετε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

ΠερισσότεραΠλήρης οδηγός για διαφημίσεις εμφάνισης
Οδηγός τριών βημάτων για έρευνα νέων αγορών TWO DOTS

Οδηγός τριών βημάτων για έρευνα νέων αγορών

Η διείσδυση σε νέες αγορές αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης μιας επιχείρησης. Σε μια εποχή όπου οι τάσεις μεταβάλλονται ραγδαία, η συστηματική έρευνα αγοράς είναι το κλειδί για την επιτυχία. Στο άρθρο αυτό, αναλύουμε τα βήματα που απαιτεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική εισόδου σε νέες αγορές, από την αναγνώριση ευκαιριών και την εκτίμηση του ανταγωνισμού, μέχρι την προσαρμογή προϊόντων και στρατηγικών μάρκετινγκ για κάθε περιοχή.

ΠερισσότεραΟδηγός τριών βημάτων για έρευνα νέων αγορών
Σχεδόν οι μισές αναζητήσεις στο Google είναι επώνυμες σύμφωνα με μελέτη TWO DOTS

Σχεδόν οι μισές αναζητήσεις στο Google είναι επώνυμες σύμφωνα με μελέτη

Βελτιστοποιήστε την SEO στρατηγική σας με την ισχύ των Branded αναζητήσεων! Το 46,5% των αναζητήσεων στη Google συνδέεται με συγκεκριμένα brands, αναδεικνύοντας τη σημασία της αναγνωρισιμότητας. Διαβάστε πώς να αξιοποιήσετε αυτή την τάση για να ενισχύσετε το Google SEO, να αυξήσετε το traffic και να προωθήσετε την εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σας.

ΠερισσότεραΣχεδόν οι μισές αναζητήσεις στο Google είναι επώνυμες σύμφωνα με μελέτη
Χαρτογράφηση του ταξιδιού του B2B αγοραστή TWO DOTS

Χαρτογράφηση του ταξιδιού του B2B αγοραστή

Η κατανόηση της πορείας του αγοραστή (buyer journey) αποτελεί κεντρικό κομμάτι σε στρατηγικές B2B marketing. Καθώς ο ψηφιακός κόσμος εξελίσσεται, οι πελάτες αναζητούν ουσιαστική αλληλεπίδραση και σαφή διαμόρφωση εμπειρίας. Το B2B marketing είναι πολύπλοκο, καθώς συχνά εμπλέκονται πολλοί επαγγελματίες στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Η χαρτογράφηση αυτής της διαδρομής επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εντοπίζουν τα σημεία αλληλεπίδρασης και να προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για καλύτερα αποτελέσματα.

ΠερισσότεραΧαρτογράφηση του ταξιδιού του B2B αγοραστή
Μετρήσεις ιστοσελίδων - Οδηγός για αξιολόγηση και βελτιστοποίηση TWO DOTS

Μετρήσεις ιστοσελίδων: Οδηγός για αξιολόγηση και βελτιστοποίηση

Οι μετρήσεις ιστοσελίδων δεν είναι απλά αριθμοί, αλλά ο δρόμος προς την επιτυχία της ψηφιακής σας παρουσίας. Με σωστή ανάλυση και στρατηγική, μπορείτε να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα, να βελτιώσετε το SEO και να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πιστούς πελάτες. Απογειώστε το Digital Marketing σας και διατηρήστε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα σε ένα απαιτητικό περιβάλλον.

ΠερισσότεραΜετρήσεις ιστοσελίδων: Οδηγός για αξιολόγηση και βελτιστοποίηση
Αξιόπιστος εντοπισμός αποκλεισμού Cookies τρίτων TWO DOTS

Αξιόπιστος εντοπισμός αποκλεισμού Cookies τρίτων

Στον σύγχρονο κόσμο του e-commerce, τα cookies παίζουν κρίσιμο ρόλο στην εξατομίκευση εμπειριών, τη στόχευση στη διαφήμιση και την ανάλυση δεδομένων. Ωστόσο, οι εξελίξεις στις ρυθμίσεις των browsers και οι κανονισμοί προστασίας προσωπικών δεδομένων, όπως ο GDPR, θέτουν νέες προκλήσεις μέσω του αυξανόμενου μπλοκαρίσματος cookies, ειδικά από τρίτες υπηρεσίες.

ΠερισσότεραΑξιόπιστος εντοπισμός αποκλεισμού Cookies τρίτων
Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας για να λάβετε την δική σας προσφορά.

20%

Έκπτωση σε όλα τα πακέτα μας
Aenean leo ligulaconsequat vitae, eleifend acer neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, tempus.