Το Threads είναι η νέα πλατφόρμα που λάνσαρε η Meta ως επέκταση του οικοσυστήματος του Instagram. Πρόκειται για ένα κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν σύντομα κείμενα, φωτογραφίες ή βίντεο σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας πιο άμεση και ζωντανή επικοινωνία με το κοινό τους. Αξίζει να σημειωθεί πως οι δημιουργοί της εφαρμογής στράφηκαν προς μια απλοποιημένη μορφή επικοινωνίας, βοηθώντας τα brands και τους επαγγελματίες να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των ακόλουθων γρήγορα και αποτελεσματικά. Σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται η HubSpot, η αντίδραση του κοινού ήταν εντυπωσιακή: περισσότεροι από 30 εκατομμύρια χρήστες εγγράφηκαν στην υπηρεσία μέσα σε μόλις 24 ώρες από την αρχική διάθεση της εφαρμογής. Αυτό το νούμερο υπογραμμίζει τη σημαντική ευκαιρία που ανοίγεται για τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες στο πεδίο του Threads.
Παρόλο που πολλοί βλέπουν το Threads ως μετεξέλιξη ή ανταγωνιστή του Twitter, πρέπει να υπογραμμιστεί πως η πλατφόρμα εστιάζει περισσότερο σε απλές, άμεσες συζητήσεις και invite-only κοινότητες. Η σύνδεση με το Instagram προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες να μεταφέρουν αυτόματα το κοινό τους στο Threads, καθιστώντας ενιαία την εμπειρία τους και ανοίγοντας έναν νέο δρόμο για την ανάπτυξη εναλλακτικών καναλιών προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Για το digital marketing, το Threads μπορεί να αποτελέσει μια ευκαιρία αξιοποίησης νέων τεχνικών και να γίνει ένας ισχυρός πόλος έλξης πελατών που ενδιαφέρονται για αυθεντική κι αληθινή επικοινωνία.
Γιατί να το χρησιμοποιήσετε στις επιχειρήσεις
Η επικοινωνία στο Threads τείνει να είναι πιο άμεση και προσωποποιημένη σε σχέση με άλλα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook ή το Twitter. Ειδικά για ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, το Threads προσφέρει γρήγορη αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Τα brands μπορούν να αξιοποιήσουν τη δυναμική της κοινότητας, που δημιουργείται είτε γύρω από κάποια εκδήλωση είτε γύρω από ένα νέο προϊόν ή υπηρεσία. Καθώς η χρήση των σύντομων, άμεσων δημοσιεύσεων ευνοεί το γρήγορο feedback, μπορείτε να κάνετε άμεσες δημοσκοπήσεις ή Q&A sessions για να μάθετε τι θέλει το κοινό σας.
Πέρα από την καθημερινή επικοινωνία, το Threads παρέχει στοχευμένες δυνατότητες για διαφήμιση και χορηγούμενο περιεχόμενο – διαδικασία που θα ενταθεί όσο η πλατφόρμα μεγαλώνει. Έχετε έτσι τη δυνατότητα να προσεγγίσετε πελάτες που ήδη γνωρίζουν και εμπιστεύονται τα προϊόντα σας, ενώ παράλληλα συστήνεστε σε ένα νέο αγοραστικό κοινό. Το γεγονός ότι η πλατφόρμα ανήκει στο οικοσύστημα της Meta φανερώνει μελλοντικά σχέδια για πιο σύνθετες λειτουργίες, όπως βελτιωμένα Analytics και περισσότερα εργαλεία περιεχομένου, καθιστώντας το Threads διαρκώς πιο ανταγωνιστικό όσον αφορά τη διαφήμιση και την προβολή των brands.
Οδηγός εγκατάστασης και πρώτα Βήματα
Για να ξεκινήσετε με το Threads, αρχικά κατεβάστε την εφαρμογή στο κινητό ή στην ταμπλέτα σας. Αμέσως μόλις ανοίξετε την εφαρμογή, θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας στο Instagram. Αυτή η λειτουργικότητα προσφέρει ομοιόμορφη εμπειρία και ενθαρρύνει το ήδη υπάρχον κοινό σας να αλληλοεπιδράσει πιο άμεσα.
Μετά τη σύνδεση, φροντίστε να κάνετε τις απαραίτητες ρυθμίσεις και να προσαρμόσετε το προφίλ σας: βάλτε το λογότυπό σας, επιλέξτε μια καθαρή και αντιπροσωπευτική εικόνα εξωφύλλου και διαμορφώστε το bio ώστε να εξηγεί με απλό και ελκυστικό τρόπο τι προσφέρετε. Εδώ είναι και μια ιδανική ευκαιρία να εισάγετε βασικά στοιχεία της εταιρικής σας ταυτότητας για να διατηρήσετε ενιαίο το brand σας σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.
Το Threads διευκολύνει την ανάρτηση μικρής διάρκειας δημοσιεύσεων που παραμένουν πιο άμεσες. Μπορείτε να ξεκινήσετε με καλωσόρισμα του κοινού σας, να τους ζητήσετε feedback ή να μοιραστείτε μια προσφορά. Χρησιμοποιήστε hashtags με σύνεση κι εστιάστε στις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το brand και το περιεχόμενό σας. Για παράδειγμα, όροι όπως «Threads marketing», «Threads πλατφόρμα» ή «Threads στρατηγική» μπορούν να αυξήσουν την ορατότητα των δημοσιεύσεών σας σε στοχευμένο κοινό.
Στρατηγικές marketing στο Threads
Το Threads ενθαρρύνει τις σύντομες κι αυθόρμητες δημοσιεύσεις, όμως αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να λείπει η στρατηγική. Ανεβάζετε περιεχόμενο σχετικό με το αντικείμενό σας και αποφύγετε την υπερβολική διαφήμιση. Στόχος είναι να εμπλέξετε το κοινό σε συζητήσεις που έχουν νόημα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Για παράδειγμα, εάν ασχολείστε με eCommerce, μπορείτε να μοιράζεστε ενημερώσεις για νέες παραλαβές προϊόντων ή να ζητάτε ιδέες για βελτίωση των υπηρεσιών σας.
Προκειμένου να αυξήσετε το Threads engagement, φροντίστε να ανταποκρίνεστε γρήγορα στα σχόλια και τα μηνύματα των ακολούθων σας. Με αυτόν τον τρόπο, καλλιεργείτε αίσθηση κοινότητας και κερδίζετε πολύτιμα insights για το κοινό σας. Επιπλέον, εξετάστε τη συνεργασία με influencers που ήδη δραστηριοποιούνται στο Threads. Οι συνεργασίες αυτές ενισχύουν την αξιοπιστία σας και μπορούν να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Οι ζωντανές συζητήσεις στο Threads είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να αξιοποιήσετε το real-time marketing. Όταν συμβαίνει κάτι σχετικό με τον κλάδο σας – π.χ. ένα σημαντικό συνέδριο ή μία απρόσμενη εξέλιξη στον χώρο της τεχνολογίας – μπορείτε να συμμετέχετε στη συζήτηση αμέσως, ενισχύοντας τη φήμη σας ως γνώστη και επαγγελματία. Οι επιχειρήσεις που αντιλαμβάνονται έγκαιρα τις τάσεις και συμμετέχουν φιλικά στις συζητήσεις, έχουν περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού.
Καθώς η πλατφόρμα ανήκει στη Meta, οι δυνατότητες διαφήμισης στο Threads αναμένεται να εξελιχθούν. Παρά τα όσα ισχύουν μέχρι σήμερα για τη διαφήμιση, τα χορηγούμενα posts και τα συνεργατικά campaigns πιθανότατα θα ενσωματωθούν στη στρατηγική σας πιο εύκολα μόλις γίνουν ευρέως διαθέσιμα. Επιλέξτε προσεκτικά το κοινό-στόχο και φροντίστε οι διαφημίσεις σας να οδηγούν σε στοχευμένες σελίδες του e-shop σας, αξιοποιώντας βεβαίως και άλλες λειτουργίες όπως το retargeting.
Η επιτυχία μιας στρατηγικής στο Threads βασίζεται στη συνεχή παρακολούθηση της απήχησης. Μερικά βασικά metrics που μπορεί να σας ενδιαφέρουν είναι: πόσες προβολές παίρνει η κάθε ανάρτηση, πόσο συχνά το περιεχόμενό σας κοινοποιείται ή πόσοι αλληλεπιδρούν μέσω σχολίων. Η Meta συνήθως παρέχει σταδιακά εξελιγμένα εργαλεία μέτρησης, όπως γίνεται ήδη στο Facebook και το Instagram, επομένως μπορείτε να αναμένετε βελτίωση στην ακρίβεια των δεδομένων σας. Με αυτόν τον τρόπο, προσαρμόζετε εγκαίρως τις τεχνικές marketing που εφαρμόζετε.
Μελλοντικές τάσεις
Η τάση προς την πιο διαδραστική και άμεση επικοινωνία που προσφέρει το Threads δεν φαίνεται να είναι παροδική. Οι καταναλωτές αναζητούν αυθεντικότητα και γρήγορο feedback. Με το Threads, τα brands μπορούν να χτίσουν δυνατή «Threads κοινότητα», η οποία αποτυπώνει γνήσια τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας της επιχείρησής τους. Εάν συνδυάσετε αυτή τη δυναμική με οπτικά ελκυστικό περιεχόμενο, ζωντανά events και γρήγορη ανταπόκριση σε ερωτήματα πελατών, τότε οι πιθανότητες να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό αυξάνονται ραγδαία.
Πέρα από την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών, μελλοντικά ενδέχεται να δούμε κι άλλες μορφές αλληλεπίδρασης, όπως live streaming και συζητήσεις πολυμέσων μέσα στο Threads. Επιπλέον, η επέκταση σε αγορές εκτός των ΗΠΑ θα φέρει ακόμα μεγαλύτερο κοινό στην πλατφόρμα. Με λίγα λόγια, φαίνεται ότι το Threads ήρθε για να μείνει, και αξίζει να αποτελεί μέρος της συνολικής στρατηγικής digital marketing κάθε σύγχρονης επιχείρησης.
Πηγές: https://blog.hubspot.com/marketing/how-to-use-threads



