Διεύθυνση
Εγνατίας 154 Θεσσαλονίκη 54636 Ελλάδα
Η τεχνολογία αλλάζει συνεχώς και ο κόσμος των ιστοσελίδων δεν αποτελεί εξαίρεση. Καθημερινά, δημιουργούνται και ενημερώνονται χιλιάδες ιστοσελίδες σε διάφορους τομείς, ενώ η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός τους συνεχώς εξελίσσονται.
Σε έναν κόσμο όπου η πληροφορία ρέει ασταμάτητα και η πρόσβαση στις αγορές είναι πιο εύκολη από ποτέ, η ανάγκη για Διαφοροποίηση γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, πόσες φορές έχετε βρεθεί στη θέση του καταναλωτή και έχετε προσπαθήσει να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο, τρία ή ακόμα και δεκάδες παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες.
Η διείσδυση της ψηφιακής τεχνολογίας και οι επιταχυνόμενοι ρυθμοί στην κοινωνία έδωσαν στη γενιά Z πρωτόγνωρες δυνατότητες πληροφόρησης, επιλογών και δικτύωσης. Αυτή η εντυπωσιακή εξέλιξη συνεπάγεται ένα διαφορετικό μείγμα προσδοκιών και απαιτήσεων.
Τα βίντεο στο Facebook τείνουν να προσελκύουν αυξημένο engagement σε σχέση με άλλες μορφές περιεχομένου. Οι αλγόριθμοι της πλατφόρμας, τις περισσότερες φορές, δίνουν ώθηση στα βίντεο ώστε να «φτάνουν» μπροστά σε μεγαλύτερο κοινό, ακριβώς επειδή οι χρήστες έχουν δείξει ότι προτιμούν να τα παρακολουθούν.
Το CPC αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης κατηγορίας μοντέλων πληρωμής που εντάσσονται στην online advertising στρατηγική, όπως το CPM (cost per mille ή κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις), το CPA (cost per acquisition ή κόστος ανά απόκτηση πελάτη) και το CPL (cost per lead).
Το Action Plan δεν είναι απλώς μια λίστα εργασιών. Είναι ένας «οδικός χάρτης» που εξασφαλίζει συνέπεια, εστιάζει στην ουσία των στόχων και παρέχει σαφή καθοδήγηση για τη διαχείριση πόρων και χρόνου.
Στο παρόν άρθρο θα αναλύσουμε διεξοδικά τη σημασία της επιλογής λέξεων-κλειδιών με χαμηλό ανταγωνισμό, τον ρόλο του search volume και της keyword difficulty, καθώς και τα πρακτικά βήματα που προτείνονται για τη χρήση εργαλείων όπως το SEMrush.